مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 11:552021-01-18سياسي

خبر خوب| آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد البرزی با کمک خیرین


مدیر کل زندان های استان البرز، گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و به نیت 14 معصوم، 14 زندانی البرزی با کمک 5 میلیارد تومانی آزاد شدند.

- اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان های استان البرز، با اعلام خبر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار، گفت: کاهش تراکم جمعیت ‏زندانیان و تلاش در جهت جلب مشارکت های عمومی و کمک خیرین از جمله اولویت های ابلاغی ‏سازمان است.

مدیرکل زندان های استان البرز با بیان اینکه از ظرفیت نهاد حمایتی در راستای آزادی زندانیان استفاده خواهیم کرد،ادامه داد: در این میان ستاد دیه، انجمن حمایت ها و مرکز نیکوکاری ‏اداره کل و همراهی و کمک خیرین  همواره نقش پررنگ و مؤثری ایفا می کنند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: همزمان با مراسم ‏ عزاداری و سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) و به نیت 14 معصوم علیهم السلام تعداد 14 ‏زندانی از زندان های استان آزاد شدند‎.

‎ جمیاری میزان کل بدهی این افراد را حدود 50 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با همکاری کمیته های ‏صلح و سازش و شورای حل اختلاف زندان و دعوت از  شکات و طلبکاران بیش از 50 درصد از این ‏مبلغ تخفیف و رضایت گرفته شد.

وی در پایان یاد آور شد: مابقی مبلغ بدهی توسط ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان های استان ‏البرز، خیرین تأمین و مبلغی نیز توسط خود زندانی پرداخت شد‎.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد البرزی با کمک خیرین

خبر خوب| آزادی 14 زندانی جرائم غیرعمد البرزی با کمک خیرین